Čeprav so plakati znani, kot ena najstarejših oblik oglaševanja, so še vedno med najbolj učinkovitimi. Ne glede na digitalno dobo, v kateri živimo, ter digitalnemu marketingu, so plakati še vedno zelo pomemben dejavnik pri privabljanju pozornosti in širjenju informacij, kar opažajo vsi mojstri za tiskanje plakatov. Njihova glavna prednost je ta, da z vizualno privlačnostjo in neposredno komunikacijo, ukradejo pozornost ciljni publiki. Poleg vseh teh prednosti pa so še cenovno zelo dostopni in jih lahko uporabimo za vse vrste oglaševalskih kampanj.
Plakate je možno izdelati v različnih velikostih, barv in oblik. Zato se z njimi lahko kreativno izražamo in nanje podamo informacije, za katere želimo, da naše potencialne stranke dosežejo. Pomembno je, da z njimi pritegnemo pozornost, da imajo jasno vizualno podobo, močno sporočilo in privlačne barve. Informacije, ki jih želi podjetje ali organizacija posredovati, naj bodo predstavljene pregledno in jedrnato. Pri tisku pa se ne sme pozabiti vključiti logotipa, slogana in kontaktnih podatkov. Vse to strnite na vidnem mestu, čeprav na bolj izstopa glavno sporočilo plakata. To sporočilo so lahko ponudbe ali pa promocija dogodkov.

Zelo pomembno pa je, da so plakati, ne samo lepo izdelani, ampak jih moramo potem tudi strateško namestiti. Če želimo, da dosežejo kar največjo učinkovitost, jih je potrebno namestiti na lokacije, kjer je veliko ljudi, na primer na avtobusnih postajah, ulicah, v trgovskih centrih in poslovnih zgradbah. Pomembno je tudi, da so na lokacijah, kjer predvidevamo, da se giblje naša idealna stranka. Če je plakat pravilno nameščen, da ga vidi kar največ občinstva, lahko hitro poveča prepoznavnost blagovne znamke, izdelka ali dogodka.
Čeprav digitalno oglaševanje prevladuje, imajo plakati še vedno svoje mesto v marketinški strategiji. So odlično orodje za lokalno oglaševanje in lahko hitro dosežejo široko ciljno skupino. Njihova vsestranskost in vizualna privlačnost jih še naprej ohranjata kot pomemben del promocijskih kampanj, ki učinkovito komunicirajo z javnostjo na različnih lokacijah.