Otroška trgovina z mamljivo izložbo polno igrač, pritegne na tisoče pogledov otrok.
Ko se starši odpravijo nakupovat skupaj z otroku, slednji z veseljem spremljajo okolico in iščejo, kje bodo zagledali priljubljeno izložbo z veliko igračami. Otroška trgovina je tista, ki s svojimi izložbami privablja otroke. Majhni in veliki medvedki ter drugi pravljični junaki, katerim se naši malčki nikakor ne morejo upreti. Več kot je v trgovini igrač, bolj je zanimiva otrokom. Otroci igrače izbirajo glede njihovega videza in ne funkcionalnosti. Pravilno je, da ima otroška trgovina igrače zložene glede na leta, saj tako starši ne iščejo po trgovini igrač, ki bi bile primerne za njihovega malčka, pa tudi otrokom je slednji sistem veliko bolj zanimiv. Police otroške trgovine pa niso polne samo z igračami, med katerimi se otroci počutijo kakor da bi vstopili v obljubljeno deželo, vendar je mogoče najti tudi oblačila, pripomočke za hranjenje in otroško opremo. Staršem je najtežje preko spleta kupovati otroško opremo, saj jo želijo videti, preveriti njeno funkcionalnost in kvaliteto. Fotografije velikokrat prekrijejo nepravilnosti, ne pokažejo ranljivosti določenega izdelka in preko njih ne moremo občutiti materiala. Tako se starši kljub temu, da so morebiti že izbrali izdelek, odpravijo v trgovino in ga preverijo. Otroška trgovina, ki deluje po klasičnem principu ima zaposlene prodajalce, kateri lahko strankam pomagajo z nasveti in idejami, kaj bi morebiti bilo bolje kupiti. Pri svojem svetovanju so lahko tudi nekoliko pristranski, tako je smiselno priti v trgovino z že določenimi informacijami in določene informacije jemati nekoliko z rezervo, saj bomo le tako sprejeli res tisto pravo odločitev. Klasična otroška trgovina je dobrodošla tudi takrat, kadar izdelek potrebujemo takoj in nimamo časa, da bi nanj čakali (rojstni dan, zabava, obisk, itd.).
Konkurenca otroški trgovini so tudi bolj založeni marketi, ki prodajajo zraven hrane in opreme tudi otroške izdelke in igrače, velikokrat celo ugodneje kot otroška trgovina.