Promocija podjetja je danes izjemno pomembna v praktično čisto vseh panogah, saj se konkurenca pojavi prej ali na čisto vsakem področju, če je še ni. Načinov je veliko, zadnje čase pa je oglaševanje na Googlu najboljši način, saj se lahko meri učinkovitost oglaševanja, hkrati se takoj vidi, kaj se je splačalo oglaševati in kaj, katerim oglasom lahko dodelimo tudi višjo ceno na klik, kar pa je tudi zelo pomembno, pa je to, da je lahko oglaševanje na Googlu povsem ozko usmerjeno.
Lahko se namreč odločimo za oglaševanje na Googlu tako za posamezen izdelek, kot tudi skupino izdelkov, torej povsem po izbiri. Vendar pa je konkurenca tudi pri ponudnikih za oglaševanje zelo velika, zato je treba paziti pri izbiri ponudnika. Vsekakor je še najboljše oglaševanje na Googlu po učinku, torej ne da se določi kar fiksne cene, ki jih mora naročnik plačati ponudniku. Nikjer namreč ne piše, kolikšne so cene na klik, prav tako tudi ne, da bo oglaševalec sploh uspel porabiti toliko denarja, kot je namenjeno to v pogodbeni vrednosti. Nekatera podjetja pa določajo oglaševanje na Googlu na tak način po fiksni ceni, da dejansko določijo neko visoko pavšalno vrednost na klik, za katero je pravzaprav popolnoma jasno za vse malo večje poznavalce, da je ne bo možno doseči. Zato je vsekakor smiselno, da se odločite za oglaševanje na Googlu pri tistem ponudniku, ki skuša doseči čim nižjo ceno na klik, ne pa da postavi nek pavšal, saj je edino to pošteno do naročnika. Je res, da je le malo takšnih ponudnikov danes za oglaševanje na Googlu, vendar pa se vseeno najdejo. Poleg tega, da je to pošteno za naročnika v smislu doseganja čim nižjega stroška oglaševanja, pa se dosega na ta način tudi veliko boljše rezultate in tudi uporabniki in potencialni kupci veliko lažje in hitreje najdejo podjetje, ki ponuja točno tisto, kar sami ponujajo. Gre torej tudi za optimizacijo kampanje in tudi za pripravo učinkovitih oglasov, kar pomeni dvojno korist, uporabnikom pa je jasno tudi veliko bolje, da čim hitreje najdejo ponudnika tistega izdelka oz. tiste storitve, ki jo sami tudi iščejo, ne pa da morajo pregledati celo vrsto različnih spletnih strani.